London_MainImage_700x520

NUEVA TIENDA DE TOMMY HILFIGER EN PRAGA, REPÚBLICA CHECA

marzo 2014

On Monday, January 6, Tommy Hilfiger co-hosted a dinner with Jonathan Newhouse, Chairman and Chief Executive of Condé Nast International, to celebrate the fourth season of London Collections: Men at The Emin Room at Restaurant 34 in London, United Kingdom. Following a cocktail reception, guests enjoyed an intimate dinner at the newly-opened Emin Room at Restaurant 34 in Mayfair. Mr. Hilfiger and Mr. Newhouse welcomed an array of international fashion press, retailers and VIPs to the event. The Emin Room houses specially-commissioned art by celebrated English artist Tracey Emin, including tapestries, upholstery, paintings and neon lights.

“I am delighted to celebrate London Collections: Men for the fourth consecutive season,” said Tommy Hilfiger. “Since starting my brand in 1985, prep has been my main inspiration, and as the birthplace of preppy style, England remains very close to my heart.”

“London Men’s has in a short time established itself on the fashion calendar as an event not to be missed. The range and depth of talent on display is extremely impressive. London has become a true fashion capital for menswear, and we at Condé Nast International are proud to give it our enthusiastic support.” Jonathan Newhouse

Tommy Hilfiger celebró la apertura de su nueva tienda en Praga, República Checa, con un exclusivo evento en el propio establecimiento. El nuevo espacio está situado en Na Prikope, una popular zona que cuenta con establecimientos de firmas locales e internacionales en el centro de la ciudad de Praga.  La decoración de la tienda más grande de Tommy Hilfiger en la ciudad refleja la estética icónica de la firma que fusiona el legado tradicional con el diseño actual. La tienda pondrá a disposición de sus clientes las últimas colecciones sportswear para hombre y mujer, sastrería, Hilfiger Denim, calzado y las colecciones de accesorios.

Entre los invitados la modelo y filántropa Petra Nemcova que lució para la ocasión un mono tipo esmoquin marino, unos zapatos con pulsera al tobillo de satén y una cartera marino y blanca, todo de Tommy Hilfiger Collection.

Los amigos de la firma Tommy Hilfiger fueron invitados a participar en la conversación en Twitter utilizando el hashtag #TommyHilfigerPrague

TAGS: Tommy Hilfiger, Store opening, Spring, 2014, Prague, Na Prikope, Sportswear, Tailored, Hilfiger Denim, Footwear, Accessories, #TommyHilfigerPrague

London_SideImage_533x800